Depeche Mode - Zobacz wątek - Soft Cell/Marc Almond

Utwórz nowy wÄ…tek Odpowiedz w wÄ…tku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronÄ™ Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  NastÄ™pna strona
Soft Cell/Marc Almond 
Autor Wiadomość

Post Re: Soft Cell/Marc Almond
Nowy album Soft Cell "Happiness Not Included" ma się ukazać w formie CD, winylowej, cyfrowej oraz na kasecie 25 lutego 2022 roku :)

Obrazek

1. Happy Happy
2. Polaroid
3. Bruises On My Illusions
4. Purple Zone
5. Heart Like Chernobyl
6. Light Sleepers
7. Happiness Not Included
8. Nostalgia Machine
9. Nighthawks
10. I'm Not a Friend of God
11. Tranquiliser
12. New Eden

https://softcell.tmstor.es/

Åšr lip 28, 2021 17:04 pm Zobacz profil WWW

Pt sie 27, 2021 11:06 am Zobacz profil WWW

Drugi singiel z nadchodzÄ…cego album Soft Cell:

Cz paź 07, 2021 9:52 am Zobacz profil WWW

Nowy album z powodu problemów produkcyjnych przesunięty na 6 maja. W marcu ma się ukazać kolejny singiel.

Pt lut 11, 2022 14:59 pm Zobacz profil WWW

Nowy singiel:

A album już śmiga w necie.

Pt lut 25, 2022 0:29 am Zobacz profil WWW

Marc nagrał specjalną wersję ukraińskiej piosenki "What A Moonlit Night", która jest do kupienia za 5 funtów. Całość zysków idzie na pomoc Ukrainie.

Cytuj:
Looking for a Ukrainian song, with a view to recording one for one of the Ukrainian funds, I came across this beautiful folk song from the 19th Century called What A Moonlit Night or Moonlit Night. It’s a song that Ukrainians know from childhood and already it is posted on line as a song dedicated to brave Ukrainians. There are many lovely versions but the version that struck me as really wonderful and moving was by the Gimnazija Kranj Symphony Orchestra arranged by Diana Novak and composed by Mykola Lysenko with lyrics by Mykhailo Starytsky. Martin Watkins used this version as the inspiration for his arrangement of the song.

The wonderful and generous members of my band added their parts, recording at home so as to not incur costs. We all wanted to be a part of the track. Thank you to: Martin Watkins for his arrangement, piano and MD; Neal X for guitars, mixing the track and helping me with the vocal recording; Martin McCarick for accordian; Kimberlee McCarrick for violin; Hugh Wilkinson for drums and percussion; Phil Bloomberg for double bass; Natasha Whitmore for Clarinet. Thanks to all of them for giving their time.

I sadly cannot sing in Ukrainian and couldn’t find someone to help me at short notice so I hope Ukrainians will forgive me singing a beloved song in English. I based my lyrics on a traditional translation but added my own touches to make it work for my English version.

The song is not Political as such but it references the beautiful nature of the country as a setting for the comfort and support of a friend or lover and a feeling of bravery, not being afraid of the night gives it relevant meaning. The reference to the night being so bright that you can collect needles is typically Ukrainian in the original song.

You can download the song for a small donation of £5. Once you have completed purchase you will be forwarded to a unique page where you can download the track as either a MP3 file or as a ZIP file - you will not be emailed a separate link. There is a separate button to make an additional donation for those that wish to, it would be appreciated and very generous. It is not really about the song as the song is just a vehicle for the donation.

All the money will go to THE DISASTER EMERGENCY COMMITTEE - UKRAINE HUMANITARIAN APPEAL. There are a few funds but I think this is a good one as every penny is matched. It doesn’t go towards military things but to the aid of the displaced and suffering.

I’ve never been to Ukraine, every time it looked like I was going to go it sadly fell through. A couple of years ago I was finally given some Ukrainian dates that looked like they were finally going to happen but then the Pandemic happened. I hope one day I get to go there.

Thank you so much.

Marc

http://www.marcalmond.co.uk/news/

N mar 20, 2022 20:10 pm Zobacz profil WWW

Nowy singiel razem z Pet Shop Boys:

Wt mar 22, 2022 11:12 am Zobacz profil WWW

Słychać zdecydowanie motywy z "Always On My Mind" PSB. Najlepszy moment teledysku - Neil Tennant, nalewający browar. Plus Chris Lowe, naśladujący swoje ruchy kierowcy, z teledysku AOMM. Dobrze się bawią.

Wt mar 22, 2022 15:22 pm Zobacz profil

Cały refren to typowa aranżacja PSB. Wystarczy posłuchać wersji albumowej by zauważyć różnicę. Najlepiej wypadł Chris Lowe, szczególnie jego taniec na koniec ;)

A nowa płyta Soft Cell trzyma poziom. Trochę się bałem po pierwszym singlu i ostatniej płycie Almonda, ale brzmi świeżo jednocześnie nie odcinając się od swojego dorobku.

Åšr mar 23, 2022 19:15 pm Zobacz profil WWW

Tak, typowa aranżacja PSB, taka typowa że jakby to była zapowiedź nowego albumu PSB - byłbym zniesmaczony. A tak, w ramach współpracy z Soft Cell, można to potraktować trochę z przymrużeniem oka, plus ten taniec domino Chrisa Lowe :wink:

Cz mar 24, 2022 15:28 pm Zobacz profil

Dodając, co nieco. Soft Cell pobili chyba rekord Guinessa. Singiel CD "Purple Zone" ukaże się dopiero 11 listopada, razem z singlem winylowym(co jest bardziej zrozumiałe, datowo). Masakrycznie duży problem czasowy...

Pt mar 25, 2022 16:52 pm Zobacz profil

Nic nowego. Na tłoczenie winyli się czeka co najmniej pół roku. To problem dla wszystkich.

Pt mar 25, 2022 17:31 pm Zobacz profil WWW

Nie zrozumiałeś. Rekord Guinessa, co do tłoczenia płyty CD.

Pt mar 25, 2022 17:46 pm Zobacz profil

Sam singiel CD ma się w maju ukazać.
https://www.lexermusic.com/soft-cell-pe ... -cd-single

Pt mar 25, 2022 18:10 pm Zobacz profil WWW

To jest iluzoryczna wcześniejsza zapowiedź, ze strony tego sklepu. Nic tam nie jest napisane rzeczowo, same zapowiedzi, data podana przypusczalnie całościowo bez dnia, jako kwiecień/maj2022. Ostatnio oficjalne strony Soft Cell/PSB podają zdecydowanie datę wydania singla CD, 11 listopada 2022.

So mar 26, 2022 13:52 pm Zobacz profil

No cóż. Ważne że za nieco ponad miesiąc album na fizycznym nośniku.

N mar 27, 2022 12:45 pm Zobacz profil WWW

Jednak singiel CD 6 maja :wink:

Cz mar 31, 2022 10:24 am Zobacz profil WWW

Dobra wiadomość. Można zamawiać singielek, mam nadzieję że nie zmienią daty na niekorzyść :wink:

Cz mar 31, 2022 16:18 pm Zobacz profil

I zdrowia dla Marca, bo złapał koronawirusa. Na szczęście majowe daty nie są zagrożone :)

Cz mar 31, 2022 16:28 pm Zobacz profil WWW

Cover "Monoculture" od PSY’AVIAH (feat. Mari Kattman): https://alfamatrix.bandcamp.com/track/m ... ri-kattman

Pt maja 06, 2022 7:12 am Zobacz profil WWW
WyÅ›wietl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wÄ…tek Odpowiedz w wÄ…tku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronÄ™ Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  NastÄ™pna strona

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Depeszak i 17 gości