Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
VNV Nation 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 4480
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: VNV Nation
Patrząc na obecną setlistę to już staroć ;) :P


Pt paź 18, 2013 16:41 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Powiedziałbym, ze w średnim wieku - starocie dla mnie to te z ubiegłego wieku :wink: :P


Pt paź 18, 2013 21:32 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 4480
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: VNV Nation
Marzenie usłyszeć na żywo tylko pierwsze płyty :roll:


Pt paź 18, 2013 21:47 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Moje nie :wink: Mi się udało :D


Pt paź 18, 2013 21:56 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sie 15, 2008 19:18 pm
Posty: 4480
Lokalizacja: Trójmiasto
 
Post Re: VNV Nation
Na której trasie? ;)


Pt paź 18, 2013 22:01 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Niestety na Future Perfect, ale jeszcze się na starocie załapałem.


Pt paź 18, 2013 22:05 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4180
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: VNV Nation
Gdzie byłeś na Futerperfect Tour?


Pt paź 18, 2013 22:14 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Już wiesz, ale żeby było wedle prawa ;) w Berku.

Swoja droga doszedł dziś do mnie oryginal Transnationala (lekkie opóźnienie przez SE) i poza tym, ze opakowanie według standardow Ligi Ochrony Przyrody, to nadal się upieram.. Ronanie i Marku - nie idzcie ta droga :wink:


Pt paź 18, 2013 22:43 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 19:58 pm
Posty: 1460
Lokalizacja: Warszawa
 
Post Re: VNV Nation
Czyżbym była jedyną kobietą wypowiadającą się na temat nowej płyty? Czy coś mi umknęło? :)

Znamy te powiedzenia, że "mężczyźni są z Marsa, kobiety są z Wenus".
To kolejne potwierdzenie, że jesteśmy inne. Ale jeśli to obozu Anty-nowe VNV dobiją inne, to w takim razie ja jestem dziwoląg, odszczepieniec. Chociażby jeden czynnik powinien przemówić za hejtowaniem nowej płyty -> starzeję się i jestem już w takim wieku, że teoretycznie powinny do mnie przemawiać stare płyty, a nie tzw. "dyskoteka".
Ale jednak jest inaczej :) Nie szukam przyczyny innego myślenia, ale tak samo jak rozklejam się przy tych cudownych starociach i mogę cały dzień słuchać takiego oldschoola jak np. "Frika", tak samo cały dzień będę chłonąć nowe kawałki. I jest genialnie :D

Nie łudźcie się, że Ronan pójdzie tą "właściwą", bo starą/starszą drogą, mile widzianą przez Was. Oto jego wypowiedź:

"This was our response to a comment from someone who'd said he was disappointed by the new album because it doesn't sound like the albums from 12+ years ago. Since we get to hear this from a few people whenever there's a new album, I think that a few people need to read this very carefully.

Brian - i knew your answer before you wrote it because it was predictable. Every now and then, someone comes up to me to say this same thing and, instead of rolling my eyes and shaking my head, i'll answer it a bit.

I guess every artist gets this, just as i guess you've been disappointed since 2002. Let me be honest here, it's not going to change (for either of us) because your expectation is based on something completely unrealistic. I'll answer it thus - it's not going to happen and, as an artist, and in this case - the creative artist, i have absolutely no wish for it to happen. I loved making those albums, at the time, and am proud of them, as i am all vnv albums. The sound, technique, influences, expression and the experience of making music have evolved for me. Even these albums were part of an evolution of sound and empires vs ptf would be a great example of how it can change like futureperfect vs matter and form. If it's 'a sound' of an album or albums from 1999-2001 you're into, and it seems so, then enjoy them because they'll always be there but then you, like those few others who say the same thing, are fans of an album or pair of albums, a style, not a band. You've completely missed the point of what vnv is about, have gotten hung up on a single "style", which isn't what vnv is about in any way at all, are getting stuck in some idea of the past and have thus missed out on a lot of good music since. I find that sad. Unless you like being disappointed, it's time to find another band to obsess over since it's been overdue for some time, 12 years and counting. Time to move on."


P.S. Tak spozieram na te setlisty i dziwi mnie, że nie zaczynają od "Teleconnect P.t. 2", a może? :)
Gdy tylko uslyszałam, pomyślałam "na bank intro!"

Do zobaczenia na koncercie :P


So paź 19, 2013 13:19 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lut 01, 2005 18:06 pm
Posty: 753
Lokalizacja: Wawa
 
Post Re: VNV Nation
niech ida do przodu , swietlistą droga ale nie z takim gównianym materiałem.
Nie oczekuje cudów, powrotu do "jedynego slusznego" Futureperfect czy tez Empires
ale na litośc boską ....to co wydali ostatnio to słabizna.I nie pomoga zadne elaboraty Ronana.
Do Judgement 194749586 lat swietlnych


So paź 19, 2013 15:56 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4180
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: VNV Nation
O to chodzi. Na M+F można było coś nowego wzgledem poprzednika mimo iz tez wielu nie lezy, Judgment to samo kolejna zmiana i to jaka a dalej to juz powielanie poprzedników. Of Faith do Jugment, Automatic juz zatrzymanie sie w miejscy a Trans to juz klepnięcie na odpierdziel odrzutów z Automatica. Ronan tylko teksty dopisał.

Daje jeszcze szanse po koncercie. Zawsze lepiej wchodzą pozniej płyty ;)


So paź 19, 2013 20:01 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Przeciez Ronan nie moze powiedziec, ze nagrali gniota w rytmie disco, wiec probuje bronic to swoje "dzielo". Szkoda tylko, ze umknal mu glowny problem tej plyty. Jest po prostu slaba, refreny slabe, melodyka slaba, lukier sie tam leje w wersji lajt. Nie do tego przez lata przyzwyczailo nas VNV Nation. Nie chodzi tu o to, zeby zjadac wlasny ogon, i zakladam ze nikt nie chce numerow sprzed 12-stu lat. Nie o to chodzi. Ten zespol gral ciezej niz obecnie, z polotem, wyznaczajac jakies trendy na tej scenie. To inni rownac do VNV chcieli, a na tej plycie to VNV rowna do slodkich pierdziawek. Jak widac da sie ciezej i w swoim stylu, nawet na tej plycie - 'Retaliate'. Da sie - da sie. Fakt, ze numer moze na b'side, ale jak widac mozna.

Poza tym Ronan moim zdaniem sie nieco tu zapedzil. Ostatnie slowa odczytuje jako brak szacunku do starych fanow - do mnie tez. To dzieki nam ten zespol jest tam gdzie teraz jest. To my kupowalismy plyty, jezdzilismy na koncerty, promowalismy VNV wsrod znajomych i nieznajomych. Wiele osob poznalo VNV np. na naszych imprezach, bo tam "lecialo", itd.. I teraz sie okazuje, ze jak sie nam nie podoba, to mozemy sobie znalezc inna kapele. Brawo Ronan :brawo: Z mojej strony zal. ze musialem cos takiego przeczytac od goscia, z ktorym kilka razy zamienilem "pare" slow i wydawalo mi sie, ze fani sa dla niego wazni. Okazuje sie, ze wazni sa fani - klakierzy.

Przezylem cos podobnego swego czasu z APB przy plycie 'Harmonizer', tez gniocie pierwszej wody. Kapela stoczyla sie dla mnie w dol, przy ktorym leje po meteorycie tunguskim to zaledwie wglebienia. Podobnie mialem z Covenantem przy 'Northern light', ale Covenant slusznie sie poprawil. VNV bylo dla mnie zawsze gwarantem wysokiej jakosci, obecnie juz nie jest. I tyle Ronana co sobie na pejsbuku pop... Faktow nie zmieni, moze jedynie probowac je ponaginac.


So paź 19, 2013 20:07 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 20:12 pm
Posty: 4180
Lokalizacja: Chomiczówka
 
Post Re: VNV Nation
Małego musiało naprawde zatelepać skoro popełnił taką laborkę ;) Ale nie sposób sie nie zgodzić. Dokładnie to co piszesz na Retaliate tylko jest fajna moc. Choć dla mnie zywcem zdjęte z Combichrista i podane w lzejszej wersji.


So paź 19, 2013 20:48 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 10:36 am
Posty: 2609
 
Post Re: VNV Nation
Bo żeśmy wszyscy przeżywali to co @Mały napisał. Dwie strony temu napisałem podobnie, tylko krócej :shock: (ja?)

Ale tak jest APB zaczęło, potem Conefant kontynuował, a teraz VNV. Wychodzi na to, że nie wolno się fiksować na zespoły, bo albo słucha się nurtów muzycznych, albo zespołów. Jak zespołów to nie wolno mieć pretensji, jak słucha się nurtów, to wtedy niemanie pełnej dyskografii to żaden dyshonor. Szkoda tylko, że Ronan to powiedział w sposób godny finezji pędzącego nosorożca.

Można Ronanowi odpowiedzieć bardzo prosto. Jak jedna osoba Ci to mówi, to można to olać, jak dwie to znaczy, że mogą się mylić, jak trzy, to już powinna zapalić się lampka, jak 10, to znaczy, że coś z Tobą Ronan jest nie tak.


Ostatnio edytowano So paź 19, 2013 23:41 pm przez Martini, łącznie edytowano 1 raz



So paź 19, 2013 21:16 pm Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 20, 2003 20:21 pm
Posty: 976
Lokalizacja: electr-on Szczecin
 
Post Re: VNV Nation
Lord zgadzam się 99% Kiedyś VNV miało moc, dzisiaj zaczynają równać do takiej kapeli jak Solitary Ex czy Frozen Plasma, mam na myśli ostatnie wydawnictwa. Sam Ronan pitoli jak Steve Naghavi który podobne dyrdymały pisał na swoją obronę i And One, granie z taśmy.
a ten 1% niezgody? Harmonizer to bardzo dobra płyta.


So paź 19, 2013 22:59 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Kwestia gustu jak zwykle, ale przezylem to strasznie. APB bylo kiedys jedna z moich ulubionych kapel, dopoki nie wydali tego czegos. :wink:

Idac tropem Ronana, bede fanem nurtu, ale co w tym nurcie :?: Musze do niego napisac, zeby mi cos podrzucil, skoro VNV nie daje rady :wink: :lol:


So paź 19, 2013 23:53 pm Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 19:58 pm
Posty: 1460
Lokalizacja: Warszawa
 
Post Re: VNV Nation
Ojej jaka reakcja :) Ile wpisów :) Powiało dramatem.
... głaszcze i tuli.... :P

Więcor napisał(a):
(...) a Trans to juz klepnięcie na odpierdziel odrzutów z Automatica. Ronan tylko teksty dopisał. (...)


Tylko, że... Ronan nie pisze tekstów.

:P


N paź 20, 2013 0:04 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Poklep go po plecach i dodaj 'good job'. Od razu z miejsca Cie polubi :wink: Nie zapomnij dodac tez jak zachwycona tym wyrobem jestes :P :lol:


N paź 20, 2013 0:13 am Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lip 10, 2003 19:58 pm
Posty: 1460
Lokalizacja: Warszawa
 
Post Re: VNV Nation
I tam, "good job" to takie oklepane.

Dzięki Lord za instrukcję. Jakby nie patrzeć - dobre rady, zawsze w cenie :)

Ech, co ja bym bez Was zrobiła...


N paź 20, 2013 0:28 am Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lip 17, 2005 15:15 pm
Posty: 4564
Lokalizacja: Powiś(L)e
 
Post Re: VNV Nation
Jestes jedyna osoba, ktora znam, ktorej ta plyta sie podoba. Trzeba o Ciebie zadbac, w przyszlosci beda wycieczki, zeby Cie ogladac :wink: :)

A 'good job' oklepane, jak patenty z tej plyty :wink: :lol:


N paź 20, 2013 0:34 am Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by (c) 2002 Sven Plaggemeier www.depechemode.de, modified by PFDM Team