WtrÄ…cÄ™ swoje 3 grosze.
Dla mnie jako miłośnika motoryzacji, który uwielbia Vw Golfa a zarazem wieloletniego fana DM sprawa wygląda tak.
Gahan prywatnie od dwóch lat jeździ audi R8 V10 i zapewne skorzystał z zaproszenia do współpracy przez koncern VAG.
Reklama jest fantastyczna.
Wybrano utwór "People are people" - czyli mówiący najogólniej o ludziach, o tym że są różni, różne też mamy w reklamie covery tego utworu, tak różne jak różni ludzie jeżdżą od 30 lat golfami. Rodzina,matka z dziećmi, przyjaciółki jadące na disco, fani mocnego brzmienia oraz on, wokalista Depeche Mode - Dave Gahan. Golf jest uniwersalny, stworzony dla każdego, nawet dla kogoś tak prominentnego jak Gahan.
Golf stał się ikoną motoryzacji, to jedne z najbardziej rozpoznawanych modeli w historii, auta klasy kompaktowej nazywamy "klasa Golfa"
A Depeche Mode - także od ponad 30 lat jest ikoną popkultury, jest zespołem innowacyjnym i rozwojowym.
Tak jak Golf - zawsze poznamy że to on, bez względu czy to jest 3 czy 6 generacja modelu - on jest zawsze podobny w tym jego siła w ewolucji.
Tak samo rozpoznawalny od lat jest zespół DM, jego styl, wokal Davea i brzmienie - - jedyne w swoim rodzaju które przez lata ewoluuje.
To łączy Golfa i Depeche Mode - są już na dziś ikonami, rozpoznawalnymi, sa dla mas, dla wszystkich.
Pięknie. To taka analiza socjologiczno-marketingowa
A tak prywatnie, kiedys były limitowane wersje Golfa 3 "Bon Jovi" - w wyposażeniu miały radio i szyberdach, jak na pocxzątek lat 90-tych to było coś.
Może dzisiaj DM nie jest tak popularne jak w latach 90-tych ale Vw mógłby szczególnie na rynku niemieckim (tu zespół jest mega popularny i golf też) pomysleć o wypuszczeniu wersji limitowanej Golfa "Depeche Mode edition".
Ja widziałbym jego specyfikacje mniej więcej tak:
- lakier specjalny black magic lub srebrny diamond
- oznaczenia modelu "depeche mode edition"
- przyciemniane reflektory przednie i tylne
- wzór felg "Devotion"-18 calowe, inspirowane tatuażami Dave'a
- listwy wykończeniowe wnętrza "Dark black carbon"
- fotele sportowe obite alcantarÄ… z logo Depeche Mode
- zestaw audio z 8 calowym ekranem dotykowym "Discover Pro" wraz z 10 głośnikowym systemem nagłośnienia Dynaudio.
- dodatkowo na dysku odtwarzacza materiały promocyjne związane z DM - koncerty DvD i dyskografia w mp3
- elektrycznie sterowany szyberdach
Limitowana wersja wyszłaby w 101 egzemplarzach w 66 seriach
czyli 6666 aut
Ale bajer !